Potrzeba dedykowanego rozwiązania do obsługi Klientów B2B w dynamicznie rozwijającym się przedsiębiorstwie stale poszerzającym swoją ofertę.
PODEJŚCIE:
Analiza istniejących rozwiązań rynkowych z uwzględnieniem zastępowanego systemu uzupełniona audytem przedwdrożeniowym. Sprawdzone rozwiązania zostały usprawnione. Dodane zostały nowe funkcjonalności mające na celu zachęcić klientów do korzystania z systemu B2B.
REZULTAT:
- Ogólnodostępny katalog produktów bez możliwości zakupu produktów i bez widocznych cen oraz zamknięty sklep B2B zarządzany jednym panelem administracyjnym
- Zaawansowany system zarządzania kosztami transportu biorący pod uwagę rodzaj produktu, rozmiar, wagę oraz ilość. Dodatkowo system obsługuje progi cenowe zależne od wartości zamówienia oraz mechanizm darmowej dostawy.
- System wielu koszyków mogących służyć za szablon zakupów lub do dzielenia zamówień ze względu na typ produktów (rozdzielanie produktów, które nie mogą być wysłane razem)
- Rozbudowany system reklamacji i zwrotów. Umożliwiający złożenie reklamacji na podstawie numeru zamówienia, kodzie produktu oraz wyszukanie produktu z listy zamówień.
- Katalog rysunków technicznych wraz z oznaczonymi częściami oraz listami produktów podpiętymi do rysunku technicznego ułatwiającymi zakup produktów na podstawie danych technicznych
Napisz komentarz