Macmillan Polska

Macmillan Polska

Platforma do niezależnej obsługi klientów B2B, B2C oraz klientów instytucjonalnych zintegrowana z działaniami działu wsparcia sprzedaży.

PODEJŚCIE:
Analiza obszarów działania – dokładny audyt przedwdrożeniowy pozwalający określić zależności, unikalne procesy oraz części wspólne dla każdego kanału sprzedażowego.

REZULTAT:

  • Stworzenie 4 platform różniących się layoutem, założeniami biznesowymi i funkcjonalnościami, ale zarządzane za pomocą jednego panelu administracyjnego
  • Budowa dedykowanego panelu dla handlowców ułatwiający obsługę Klientów każdego poziomu. System pozwala między innymi na sporządzanie zamówień w imieniu klienta, sporządzanie zaawansowanych ofert o unikalnych cechach definiowanych per klient lub per grupa klientów. Wbudowanie systemu pozwalającego przyporządkować Klienta do właściwego przedstawiciela handlowego odpowiedzialnego za region, gdzie została określona lokalizacja Klienta.
  • Formularz uproszczonej rejestracji dla placówek oświatowych / gmin / nauczycieli oparty o otwartą bazę
  • Dedykowany proces obsługujący proces zamawiania produktów z licencją elektroniczną gdzie wymagane jest użycie kodów aktywacyjnych
  • Mechanizm pozwalający na realizowanie zamówień w kilku etapach. Klient dostaje informacje ile sztuk z zamówionych przez niego już otrzymał, przy każdej wysyłce otrzymuje również powiadomienie mailowe wraz z numerem listu przewozowego.

Napisz komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.